Orde der Schijnheiligen #2

woensdag 12 december 2007

Een startcoördinaat heb ik, en ook nog redelijk snel! Gewoon een kwestie van wat ‘googlen’. Dat betekent wel dat we die moeilijkheidsgraad van 5 sterren (van de 5) vast en zeker onderweg gaan tegenkomen! Ik denk dat we tegen die tijd wel erg goed voorbereid op pad moeten gaan, zo las ik dat godsdienstigheid ook een vereiste is……(?). Of ik daar genoeg van in huis heb?

Aangezien het toch een stuk rijden is en we daarom de kans op een ‘not found’ willen minimaliseren, zijn we er al over aan het denken wie we mee kunnen nemen...... Of zou die godsdienstigheid alleen maar betekenen dat je goed moet kunnen knielen, vandaar dat knielmatje?

2 reacties:

Anoniem zei

Ik ben zelf zeer godsdienstig opgevoed en knielen kan ik als de beste. Aangezien ik ook dicht bij de grond ben en uiteraard zeer slim, is het misschien een idee om mij en mijn wederhelft mee te nemen.
Groetjes Sjeufke en Fiekke

Thea zei

@ Sjeufke en Fiekke

Ik weet niet hoe godsdienstig jullie zijn opgevoed, maar volgens mij ben jij, Sjeufke, tegenwoordig atheïst! Gelukkig duurt het nog een tijdje vooraleer we op stap zullen gaan. Genoeg tijd om aan de knieloefeningen te werken én genoeg conditie op te doen voor de totale bedevaart. Als jullie denken er klaar voor te zijn, dan willen we met plezier gebruik maken van jullie slimheid!