Knusse kneuterigheid

maandag 3 december 2007

Het Sinterklaasfeest is voor mij altijd een geweldige traditie geweest. Het enige wat ik niet meer deed was mijn schoen zetten, maar verder was het voor mij een superfeest . Het is een oer gezelligheid avondje met kleine kadootjes en rijmpjes die voor veel gein zorgen. Jarenlang hebben we het gevierd, maar om de een of andere reden de laatste paar jaar niet meer. Ik begin het toch wel weer te missen, die knusse kneuterigheid. Misschien moet ik de betreffende personen toch maar eens bellen of we in ieder geval op 5 december bij elkaar komen en vanaf volgend jaar misschien ook weer een kleinigheidje met een leuk gedicht?

1 reacties:

Anoniem zei

Ik heb hetb stukje laten lezen aan een bejaarde vrouw en die is het met de inhoud helemaal eens.
Op 5 december maken we wel een afspraak voor 2008.