Nachtdienstgevoel

dinsdag 25 september 2007

Vanmorgen mocht ik om 8.00 uur naar huis, mijn nachtdienst zat er weer op. Dan sta ik in de lift die mij van de tweede verdieping naar de begane grond moet brengen. Opeens denk ik: wat duurt dat lang en terwijl ik dat denk, voel ik een rare beweging in de lift! Wat nu? Zakt de lift verder door dan zelfs de kelder! Schrik!!! Maar even later realiseer ik mij dat ik een tijd lang in een stilstaande lift heb staan dromen en dat de lift gewoon in beweging komt doordat iemand op de begane grond de lift heeft geactiveerd….. En hoe noemen we dit nu? Slaapdronken? Onderzoekers hebben vastgesteld dat iemand die slaapdronken is er qua geheugen en denkvermogen even erg aan toe is als iemand die dronken is. Tja, en daarmee moet ik dan maar weer thuis zien te komen…..

0 reacties: