Flaneren in Aken

dinsdag 17 juli 2007

Heerlijk weer om naar Aken te gaan. Ons doel: modelspoorwinkel Hühnerbein. Gisteren namelijk een kaartje in de bus gekregen dat de E-loc EP 3/6 van de Königliche Bayerische Staatsbahn (Trix 12522) was gearriveerd.

Toevallig vandaag een dagje vrij, dus wij op pad. Bij Hühnerbein aangekomen is de loc nergens te vinden. Ze hebben een foutje gemaakt door de kaart al te versturen. Ze waren vergeten dat de loc nog naar de werkplaats moest om een decoder in te bouwen. En daar ligt die nu ergens. Tja, dat hebben wij dus weer….. Vele excuses en het aanbod om de loc op te sturen, maar liever komen we zelf over een aantal dagen weer terug. Goede smoes om weer naar de stad Aken te gaan.

Nadat we dan toch enigszins teleurgesteld de winkel verlaten, gaan we maar van deze lekkere dag genieten. Daarvoor gaan we naar de gigantische boekwinkel Mayersche, elektronicazaak Saturn, wat flaneren en natúúrlijk een terrasje pikken. Dat doen we dan bij de Goldene Rose am Dom.

2 reacties:

Anoniem zei

Ik ben niet zo lui geweest want ik heb 32 km gefietst.
Vanmiddag op het terras gezeten. Het weer is nu voor ons een stuk aangenamer.Ik hoef niet meer te werken en als jullie allbei vrij zijn dan is het voor jullie zondag en dan moet je profiteren

josé zei

TERRASLIEFHEBBER no2 zei.....
Ik ben ook niet zo lui geweest,want....ik heb vanmorgen eerst de nodige baantjes gezwommen en toen nog zo,n 46 km moeten fietsen om mijn geliefde terras aan de Zuid-Willems vaart de boot te vinden[tussen knooppunt 54 en 58
Maar... daar heb ik dan ook heerlijk genoten van mijn bosbiertje met??
Gr een terrasliefhebber.